Blanca
Administrator
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stary Sącz / Kraków
|
Wysłany: Wto 20:31, 25 Sie 2009 Temat postu: REGULAMIN FORUM |
|
|
Regulamin Polskiego Forum Celine Dion
Część ogólna:
Forum jest źródłem świadczącym o postawie polskich fanów Celine Dion. Osoby postronne kształtują poprzez lekturę forum opinie na temat wielbicieli Artystki w naszym kraju. Mając to na uwadze, wszelkie działania moderatorów mają na celu dbanie o dobre imię naszej Divy oraz jej sympatyków.
1. Na Polskim Forum Celine Dion jedna osoba może mieć tylko jedno konto. Każda kolejna rejestracja dokonana przez tę samą osobę zostanie anulowana. Jeżeli czynność ta będzie notorycznie powtarzana, dostęp użytkownika do forum zostanie zablokowany.
2. Konta użytkowników, którzy w okresie miesiąca od momentu rejestracji nie włączą się aktywnie do dyskusji na forum, zostaną usunięte, chyba, że wcześniej poinformują administrację forum o swojej nieobecności.
Część szczegółowa:
I. Zakładanie tematów i prowadzenie dyskusji:
3. Tematy należy zakładać w odpowiednich pokojach. Przed wykonaniem tej czynności prosimy o sprawdzenie, czy podobny temat już nie istnieje.
4. Starajmy się unikać pisania notek jednozdaniowych, złożonych wyłącznie z jednego zdania pojedynczego, jednego równoważnika zdania lub kilku wyrazów nie tworzących zdania. Wyjątek stanowią odpowiedzi na pytania skierowane bezpośrednio do odpowiadającego użytkownika.
5. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia. Posty publikowane w niewłaściwym dziale mogą zostać przeniesione lub usunięte bez wiedzy i zgody autora.
6. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Przestrzegamy więc przed pisaniem notek ubliżających/uwłaczających godności innych forumowiczów (w tym propagujących: rasizm, seksizm, nietolerancję, dyskryminację itp. ) a także używaniem wulgaryzmów i słów uznawanych powszechnie za obraźliwe.
7. Zabrania się pisania notek o charakterze pornograficznym oraz rozpowszechniania treści obraźliwych.
II. Estetyka postów:
8. Nie należy umieszczać kilku notek jedna pod drugą. Jeżeli użytkownik umieści tę samą notkę kilka razy, powinien bezzwłocznie skasować wszystkie jej kopie oprócz jednej z nich. Nie akceptujemy również sztucznego "podbijania tematu" poprzez odpowiadanie samemu sobie celem utrzymania go jak najwyżej. Od zasady tej mogą odstąpić tylko moderatorzy, jeżeli uznają temat za wyjątkowo ważny.
9. Ponieważ większość użytkowników forum to Polacy, posty prosimy o pisane poprawną polszczyzną - z dbałością o zasady gramatyki i interpunkcji. Przy notorycznym łamaniu tej zasady użytkownik może zostać usunięty z forum, a zaproszenie do powrotu może nastąpić po zdobyciu wykształcenia pozwalającego na swobodne posługiwanie się językiem polskim. Prosimy również o stosowanie, w miarę możliwości, polskich znaków.
10. Prosimy o posługiwanie się pełnymi nazwami albumów, piosenek Celine itp. Niektórzy użytkownicy nie są aż tak dobrze zaznajomieni z nimi, więc skróty typu: "WTWOLYR" mogą być dla nich niezrozumiałe.
11. Należy unikać nieuzasadnionego stosowania anglicyzmów oraz pisania po „chińsku”, czyli używania wyrazów niezrozumiałych dla innych użytkowników, zapisu fonetycznego słów obcojęzycznych itp.
12. Prosimy o nienadużywanie emotikonów, kolorowych oraz różnej wielkości czcionek, wielkich liter, w szczególności w działach dotyczących Celine Dion.
III. Kary i karanie:
13. Użytkownicy notorycznie łamiący punkty regulaminu, będą karani ostrzeżeniami. Za szczególnie niestosowanie zachowanie na forum, użytkownik zostanie ukarany zawieszeniem konta lub jego usunięciem - tzw. banem.
Zablokowanie możliwości pisania postów nastąpi po ilości ostrzeżeń: 3;
Zablokowanie możliwości wejścia na forum nastąpi po wartości ostrzeżeń: 6;
Ostrzeżenia wygasają po 100 dniach
14. Administratorzy oraz moderatorzy mogą, ale nie muszą, tłumaczyć się ze swoich decyzji.
IV. Zakończenie:
15. Przypominamy, że nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego stosowania. Rejestracja na Polskim Forum Celine Dion i napisanie choćby jednego postu oznacza potwierdzenie znajomości regulaminu i deklarację zastosowania się do niego.
16. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany powyższego Regulaminu.
17. Wszelkie kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem rozstrzygają Administratorzy.
Regulamin wszedł w życie w dniu 4 stycznia 2009 roku, poprawki: 5 stycznia 2009 roku.
Ostatnio zmieniony przez Blanca dnia Wto 20:38, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|